Informații de livrare

Pentru expedierea comenzilor sunt disponibile urmatoarele variante:
 

             1 - Curierat Rapid - livrare direct la adresa destinatarului

             2 - Posta Romana - serviciul Coletarie


In cazul in care adresa de livrare nu este in aria acoperita de serviciul de curierat rapid, livrarea se va realiza prin intermediul Postei Romane.  


    In functie de preferinte, va rugam sa alegeti varianta de expediere cea mai convenabila.


 1.1   Daca ai ales varianta de expediere prin Curier Rapid, produsele comandate vor fi livrate direct la adresa de expediere mentionata la efectuarea comenzii.

- expediere prin Curier rapid in tara, costul expedierii este 20 RON.

    Daca ai ales varianta de expediere prin Curier Rapid - cu verificare colet inainte de plata, produsele comandate vor fi livrate direct la adresa de expediere mentionata la efectuarea comenzii, cu posibilitatea de a verifica inainte de plata daca produsele comandate sunt conform cu descrierea de pe site.


In situatia in care ai ales ca modalitate de expediere prin Curier Rapid, iti recomandam sa alegi o adresa de expediere unde avem siguranta ca te putem gasi pentru livrarea produselor. Programul de expedieri este, in general, intre orele 9- 17, in zilele din timpul saptamanii. Poti alege ca livrarea produselor sa se faca la adresa unde iti desfasori activitatea / la serviciu in acest interval de timp.


  2.1  Daca ai ales varianta de expediere prin serviciul coletarie Posta Romana, vei primi in cutia postala o instiintare pentru ridicarea coletului. Trebuie sa te deplasezi la Oficiul postal de unde, prezentand actul de identitate si platind contravaloarea pachetului, iti poti ridica produsele. Daca nu primesti instiintarea in cutia postala, iti recomandam sa verifici la Oficiul Postal de care apartii primirea coletului in 3-5 zile de la momentul cand ai fost informat prin email ca s-a efectuat livrarea coletului. Atentie: Coletele sunt pastrate la Oficiul Postal timp de numai 10 (zece) zile calendaristice dupa care sunt returnate. Coletele returnate pentru neridicare nu te exonereaza de plata taxelor postale tur / retur.


Atentie:

    In momentul preluarii produselor, va rugam sa verificati integritatea produsului/produselor (nu numai a ambalajului). Daca semnalati nereguli (zgarieturi, loviri etc.), refuzati in mod categoric preluarea produsului de la firma transportatoare. Semnalati imediat neregulile in scris, completand scrisoarea de transport inaintata de reprezentantul firmei de transport, indicand motivul exact al problemei semnalate.